Czy w mediach znajdę informacje o Twojej marce? Czy komunikujesz światu działania swojego biznesu? W małych i średnich firmach działania media relations znajdują się na szarym końcu budżetu lub nie ma ich wcale. Zakłada się, że jest to działka zarezerwowana dla gigantów rynkowych, a mniejszych graczy na media nie stać. Nic bardziej mylnego. Obecnie działania z zakresu media relations stają się musthave w każdej firmie, a im wcześniej zaczniesz komunikować swoje działania biznesowe, tym szybciej świat usłyszy o Tobie, Twojej marce, produktach czy usługach.
Czas zaistnieć w mediach!
Budowanie relacji z mediami świetnie sprawdza się przede wszystkim w długofalowej strategii komunikacji. Systematycznie i rzetelnie prowadzone działania media relations doprowadzą Cię na sam szczyt zainteresowania topowych mediów i klientów.
Odpowiednie komunikaty w prasie lokalnej, krajowej, w portalach informacyjnych, współpraca z rozgłośniami radiowymi, TV, influencerami - te działania realnie wpływają na budowanie świadomości marki w głowach i sercach odbiorców, czyli na jej rozpoznawalność.
Jak pomagam?
Tworzę strategie komunikacji marki w mediach tradycyjnych: prasa, radio, TV oraz w mediach internetowych
Przygotowuję informacje prasowe/newsy/materiały video